Kolmapäeval, 8. märtsil külastas meie kooli tuntud laulja ja meediategelane Gerli Padar. Gerli jutustas meile oma karjääri algusest, muusikalidest, meedias töötamisest ning esitas tuntuid laule. Tegime Padariga ka intervjuu.

1.) Mida annab sulle selline kontsert-loeng?
– Kindlasti positiivseid emotsioone.

2.) Milline on sinu elu moto?
– Neid on nii palju. Ma arvan, et kõige olulisem on näha ilu ja tunda rõõmu pisikestest asjadest. Nendest pisikestest asjadest saabki ju lõpuks tervik kokku.

3.) Mis on sinu lemmikzanr – bänd, muusikal, telesaade või raadio?
-Kõik! Ma ei saa neid eraldi kuidagi valida. Nad kõik täiendavad teineteist.

4.) Kes on sinu lemmik lavapartner muusikalis?
Kindlasti Robert Annus!!
Olen temaga kõige kauem laval koos olnud ja olen teda nii hästi tundma õppinud.
Temaga läheks iga kell luurele!

5.) Milline Lotte muusikal on sinu lemmik?
– Detektiiv Lotte.

6.) Miks sa ei jäänud Jazz muusika juurde, kui tundsid, et see on sulle just kõige õigem?
– Ma läksin õppima Jazz gümnaasiumisse Rootsi ja sain muusika üledoosi. Tekkis selline tunne, et kõik seoses jazziga on juba maailmas ära tehtud. Isegi väike pettumus oli sees. Midagi uut ei saanud muusikalises mõttes teha ega välja mõelda.
Jazz jäi ja asemele tuli eesti keeles laulmine.
Kõik muu kuidagi iseenesest loksus paika. Jazz meeldib mulle muidugi siiamaani.

7.) Kumb on parem – kas saadet juhtida või saates osaleda?
Oleneb saatest. Mõlemal on omad boonused.

8.) Kui tihti sa Pärnus käid ja miks?
– Nüüd ma olen päris palju külastanud Pärnut. Olen siin mitmeid kontserte andnud.
Muidu mulle meeldib Pärnus niisama ka käia. Siin on aeglasem tempo.

9.) Kas te pole kunagi mõelnud vennaga koos bändi teha?
– Ikka oleme. Eks ühel päeval läheb see mõte ka käiku.

10.) Sinu Eurovisiooni külastusest on möödas 10 aastat. Mis sa arvad selle aastasest Eesti laulu võidulaulust?
– Ma ei ole seda veel ühtegi korda kuulanud.

11.) Mida ütleksid 17-aastasele endale?
– Ole rahulikult sina ise, sest kõigele ei olegi võimalik meeldida.

